REGULAMIN ADMINA!!!
Smerfetka 
ADMINISTRATORKA


Pomogła: 5 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 15 Maj 2014
Posty: 459
Skąd: Zakopane

Wysłany: 2014-07-28, 20:25   REGULAMIN ADMINA!!!
Regulamin admina

1. Admina jak każdego użytkownika obowiązuje regulamin danego serwera oraz regulamin forum.
2. Admin ma być miły, pomocny użytkownikom i pilnować porządku na serwerze. Zachowywać się kulturalnie i być przykładem dla innych graczy.
3. Zakaz wykorzystywania przywilejów admina do celów własnych, prywatna sprzeczka z inną osobą nas nie interesuje, takowe sprawy załatwiać poza siecią.
4. Zakaz używania admin-say (y@) do rozmów z innymi graczami, adminami. Używamy go tylko do upomnienia gracza, przekazania ważnych informacji.
5. Przy banowaniu w razie wątpliwości, a obecności innego admina na serwerze należy się z nim skonsultować i wspólnie podjąć decyzję.
6. Do rozmów między adminami używamy tylko i wyłącznie admin-chat (u@).
7. Każdy admin ma obowiązek przynajmniej raz na 24godz odwiedzać forum i zabierać głos w tematach osób, które zbanował, jeśli zachodzi jakaś niejasność. Dłuższą nieobecność należy szybciej zgłosić administracji forum.
8. Nikt inny nie może korzystać z Twojego konta admina.
9. Nie banujemy bez powodu, za złe staty, czy lamienie, każdy z nas kiedyś uczył się grać w Countera
10. Zabronione jest zmienianie mapy wedle własnych upodobań, każda zmiana powinna być poprzedzona głosowaniem, tylko jeśli gracze proszą o zmianę.
11. Admin powinien prowadzić rozmowy na odpowiednim poziomie, nie używać słów powszechnie uważanych za wulgarne i dążyć do szacunku graczy.
12. W przypadku bana bez SSów i złożenia przez gracza skargi, admin banujący jest zobowiązany dostarczyć demko (czy to z własnego żródła, czy to z HLTV) do 24h od czasu napisania zażalenia, wraz z rozpisanymi podejrzanymi akcjami.(nieobejmuje to h@)
13. Zaden admin serwera nie moze miec zadnych dopalaczy(chitow,wh,aim,sh itp), grozi to wyrzuceniem z administracji bez podania powodu przez administarcje. (nawet gdy admin opłacił wcześniej składke adminowską)
14. Każdy admin serwera musi opłacić co miesiac składke, jesli skladka nie zostanie opłacona to po miesiacu lub okreslonym terminie przez H@, admin wygasnie, jesli nadal nie wplacisz po wygasnieciu admina po dluzszym czasie nie bedziesz juz pelnil funcji admina i nie bedziesz sie mogł powtórnie sie o niego starac lub w drodze wyjatku zlozyc podanie od nowa.
15. Każdy admin ma obowiązek wypowiadania się w podaniach wpływajacych na admina.
16. Każdy admin który nie bedzie aktywny na forum i tsie, bedzie zawieszony w swoich funkcjach i bedzie podciagniety do odpowiedzialności.


Za nieprzestrzeganie regulaminu będą wyciągane konsekwencje w postaci punktów ostrzeżeń, a po osiągnięciu ich maksymalnej liczby (4) osoba utraci swoje przywileje.
O każdej innej sytuacji nie opisanej w niniejszym regulaminie decyduje i wyciąga z niej konsekwencje administrator forum i administrator serwera.





- Przy wysyłaniu PW przestaw się i od razu przejdź do konkretów
- Nie pisz wiadomości typu "siema, jesteś" itp - na takie wiadomości nie odpisuje.
- Nie wysyłaj 321 tych samych wiadomości - spam ignoruje.
- Nie pisz w sprawie bana, od tego są odpowiednie działy na forum.
- Staram się odpisywać jak najszybciej, nie naciskaj, nie tylko Ty czekasz na odpowiedź.
- Nie wysyłaj próśb o numer GG, wszystkie sprawy związanie z SMERFNY-RAJ załatwiamy tutaj na forum.

Smerfetka i jest smerfnie
Ostatnio zmieniony przez Ziomek 2015-01-10, 16:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Projekt i Kodowanie www.robieto.com
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowane surowo zabronione.
Copyright by SmerfnyRaj 2014-2016